لوگو ها 1 300x300 - دومین دوره جشنواره سلامت غذا با حضور مسئولین بخش سلامت کشور برگزار شد و شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران ) ، تندیس این جشنواره را از آن خود کرد .
جشنواره-ملی-سلامت-غذا

دومین دوره جشنواره سلامت غذا با حضور مسئولین بخش سلامت کشور برگزار شد و شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران ) ، تندیس این جشنواره را از آن خود کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت پروتئین گستر سینا ، جشنواره سلامت غذا با رویکرد ارتقاء سطح سلامت غذا و دستیابی به جامعه سالم و پویا و همچنین شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق و توسعه و ارتقای سلامت محصولات غذایی درحالی که دومین دوره خود را پشت سر گذاشت که شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران ) از شرکت های عضو گروه پروتئین تندیس این جشنواره را از آن خود کرد .

گفتنی است ، تندیس سلامت غذا معتبرترین نشان در حوزه سلامت و ایمنی غذایی کشور بوده که هر ساله از سوی وزارت بهداشت و درمان به فرآورده‌های غذايي و آشاميدني ايمن و سالم كه الگوي سلامت و ايمني موضوع آيين‌نامه اعطای نشان را رعايت كرده‌اند ، اعطا مي‌شود .
اعطای نشان ایمنی و سلامت به شکل یک سیب سبز بر روی بسته‌بندی محصولات تولیدی داخل کشور، درج می شود و نشانی از کیفیت برتر و عاری از آسیب ها و زیان برای خریداران است .

برپایی نمایشگاه جهت معرفی جدیدترین محصولات غذایی و دسته بندی محصولات بر اساس کاهش  اثرات زیانبار محصول در مقایسه با استانداردهای موجود، تشکیل کمپین دائمی سلامت از دستاوردهای این جشنواره بود .

جشنواره-ملی-سلامت-غذا

سایر اخبار
بازدید آقای دکتر علی جدی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیروان از شرکت پروتئین گستر سینا (گوشتیران)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید