لوگو ها 1 300x300 - پیام مدیرعامل پروتئین گستر سینا به مناسبت روز کارگر
تبریک روز کارگر

پیام مدیرعامل پروتئین گستر سینا به مناسبت روز کارگر

روز کارگر، فرصتی مغتنم برای تجلیل و تکریم انسان‌های زحمتکشی است که با تلاش بی‌وقفه خود، چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام برمی‌دارند.
کارگران، این عرصه داران تولید ملی، ستون‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و بازوان توانمند جامعه در مسیر توسعه و شکوفایی، همواره با تعهد و پشتکار، نقش‌آفرینی کرده‌اند.
تلاشگران مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، در کنار حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیز حضوری حماسی داشته‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
بی‌شک، رمز پیشرفت و توسعه پایدار در گروِ تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقشی بی‌بدیل در این عرصه ایفا می‌کنند.
نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری، نقش و جایگاه کارگران را در توسعه همه جانبه کشور بیش از پیش آشکار می‌سازد.
فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه بزرگ کارگری ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
محسن هادی زاده
سایر اخبار
شرکت پروتئین گستر سینا ( گوشتیران ) بنا به تقاضای مشتریان خود ، مفتخر است دستگاه دارفرش ( اسکین پک ) را به خط تولید خود اضافه نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید